چگونه همسر مناسبی برای خود انتخاب کنیم؟
نوشته شده توسط : melika

 

یکی از مهم ترین تصمیماتی که در زندگی می گیرید انتخاب همسری مناسب است. یک فرد باید با این موضوع با جدیت تمام برخورد کند. کسانی که فکر می کردند ازدواج فقط احساسات و عواطف است و مسائل مهم دیگر را نادیده گرفتند، موجب تباهی زندگی خود شدند. ازدواج با یک فرد امری بسیار جدی است. شما باید بدانید که ازدواج با یک فرد، لطف کردن در حق او نیست، بلکه یک داد و ستد است که در آن هر یک از طرفین ملزم به انجام تعهداتش است.

از همسر آینده ی خود چه می خواهید؟
من معتقدم دلایل اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اید به شما بستگی داشته است، نه به دانستن این که چه می خواهید. شما باید کسی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد، نه چیزی که جامعه از شما می خواهد یا انتظار دارد. اگر در ذهن خود به روشنی بدانید که از همسر خود چه می خواهید، در آینده مجبور نخواهید بود تا آخر عمر ویژگی هایی را که دوست ندارید تحمل کنید. چون اگر مجبور به سازش شوید، تا آخر عمر احساس بدبختی خواهید کرد.

بسیاری از مردان زنان مستقل و صاحب اختیار را دوست ندارند. همه ی ما از زن خود می خواهیم با ما مثل پادشاه رفتار کند. زنان بزرگ مردی را دوست دارند که کارهایی را که از او می خواهند انجام دهد. آن ها مردان ترسو و کسانی که قدمی برای آن ها برنمی دارند را دوست ندارند. آن ها مردی را دوست دارند که با آن ها به عنوان یک زن رفتار کند و زنانگی آن ها را آشکار کند.

ادامه مطلب...





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: